Ilyet már csak a vaterán láttam, potom 2500 magyar pengőért. Ott is csak bordóban, meg feketében asszem.

A Shangai Hero Pen gyártja, de belátható okokból nem tudok tőlük rendelni.

Maradna a vatera. Ott egyébként Rainbow 232 fantázianéven fut.

Igen ám, de ami nekem kell, az nem töltőtoll, hanem a golyóstollas verzió. Onnan tudom, hogy létezik golyóstollas verzió, hogy otthon (és nem itthon) van belőle egy darab példány, ami zöld. (L)

Gyerekkorom kedves emléke:

Amiikor nagyiéknál nyaraltam, ilyet tudtam csak venni A BOLTBAN (egy volt, az is a szomszédban), ha firkálni akartam. Nagyim mindig kérdezte: minek neked toll, ott  a másik (A MÁSIK - egy volt nagyiéknál csak, nekem pedig új kellett).

Szerző: Dina Preston  2013.10.18. 23:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maniakus.blog.hu/api/trackback/id/tr875585417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása