Megpróbáltam rájönni, melyik mániám is volt előbb. A ceruzák és utána a tollak? Vagy először a füzet és toll-ceruza? Nem fogok rájönni, bármennyit is töröm rajta a fejem.

Annyi egészen bizonyos, hogy az egész Anyukámmal kezdődött, aki tanárnő, és mind a mai napig praktizál.

Na nem csak az iskolában, nem. Bárhol. Ha hazamegyek hozzá, ha csak skype-olunk, ő a nap 24 órájában feleltet, kikérdez, osztályoz, rosszabb esetben meg is buktat. ENGEM! Évek óta nem lakok már otthon, de még ma is képes fenyegetni olyanokkal, hogy "Kikérdezem a másodfokú egyenlet megoldóképletét, ha nem beszélsz rendesen!!!" .

Nos, én már 27 éves felnőtt nő vagyok, anyukám pedig 57 éves tanárnő. Műszaki tárgyakat tanít.

És itt kezdődik minden, de minden mániám. Itt gyökerezik, itt ütötte fel a fejét a kórság. Amikor első osztályos lettem.

Folytatás: hamarosan következik.

Szerző: Dina Preston  2013.10.15. 20:33 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maniakus.blog.hu/api/trackback/id/tr255572591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása