Nos, most barbár dolgot tettem: nem azért vettem füzetet, hogy írjak bele, hanem azért, hogy ami már megvan a Garfield-os Magyarország albumban és lett belőle még egy, beleragasztgassam és pár sort írjak hozzá. Nos, nem a magam örömére tenném ezt, hanem anyukámat szeretném vele meglepni.

Ami viszont engem lepett meg, az a füzetek ára, majd belerohantam egy 495 forintos 42 lapos gyümülcsös füzetbe, ami csak A/5-ös !!!! Gyorsan vissza is raktam a polcra.

Ami ez után jött, azt én se gondoltam volna: 195 Forintért megvettem az alábbi füzetet.

Nem értem, mi kerül ennyibe? Olaszul vannak benne a négyzetrácsok? Vagy mindegyiket kézzel-vonalzóval húzták???? Nem értem.... De kellett valami dizájos füzetke, amiben jól mutatnak a matricák és a leírások.

Szerző: Dina Preston  2013.10.24. 17:36 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://maniakus.blog.hu/api/trackback/id/tr285597545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

golyóstoll 2013.10.24. 20:38:18

Bár én 80-100 lapos, kemény műanyag borítós spirálfüzeteket használok, ezek után le sem merem írni, hogy mennyibe kerülnek... :) Régen a Lecolor Tranz volt a kedvencem, de mostanában töltőtollat is használok, így a 80-90 gsm vastagságú papírokat kedvelem. Jelenlegi igáslovam az Oxford Office Book, egyszerűen imádok írni bele, olyan jó a papírja!

Dina Preston 2013.10.26. 19:00:34

@golyóstoll: Én már szakítottam a spirálfüzetekkel, még érettségi után.(2005) Megfogadtam, hogy ha bármikor bármire kell füzet, én spirálozottat és tűzöttet nem veszek, mert "tönkrenyomódik", megnyomorodik, stb. És így jött a butikkönyv. Sajnos ebből se jó mind, mert pl az Educ@ markájúnak a lapjai vékonyabbak (pl a töltőtollhoz nem ajánlott, mert elég csúnyán átüt a papíron és csak úgy issza a tintát).
Itt már csak 2 db töltőtollam van, és tudom, hogy ahhoz csak top-2000 márkájút használok. Meg egyébként is az vált be mint papírvastagság, mint összes egyéb szempont miatt.
És igen, a tűzött füzetre sóher vagyok pénzt adni, de a butikkönyvekre ezreseket szántam :D

Gem 2014.11.10. 12:47:10

Én nem végeztem széleskörű vizsgálatokat, de nálunk nagyon beváltak az unipap tűzött füzetei, a spirál füzeteknek nagyon jó alternatívái gimnáziumban, és soknak kifejezetten szép a borító mintája.
süti beállítások módosítása