Ők azok, akiket nagy átlagban használok. Ebből kifolyólag például van olyan toll, amelyibe már a 4. (!!!) tollbetétet vettem, és most kell majd az 5.-et.

A legidősebb jobbról a második, ő most lett 7 éves. Még csak most raktam bele a 3. tollbetétet, annyira vigyáztam rá.

Az eldobhatós tollakat utálom, mégis van belőle. Mentségemre szolgáljon, hogy mindkettő ingyen volt. A Signettát (jobbról az 5.) anyukámtól maradt rám, a BIC Cristal pedig egy 20 darabos grafitceruza-készlethez adták. 

A Schneider - ICO - Zebra - Pilot négyszögben sokszor én is elveszlek.

Ezért néha PAX-olok.

Nem szeretem az "ergonómikus" tollakat, mert nekem ugyan sehogyan se ergonómikus a fogásuk, a rózsaszín Zebrát megtűröm, nagy duzzogva.

A jobb első pedig egy ICO, bár reklámtollként adták (na jó, Hegyalján az  FHB-s sátorból loptam vagy tizet /ingyentollat loptam, anyám o.O ), és rendes Ico Silver betéttel funkcionál, tökéletesen. 6 évesen tökéletesen bírja az iramot. Mára két példány maradt belőle.

Hamarosan pedig azt is megmutatom, hogyan írnak.

Szerző: Dina Preston  2013.10.15. 21:38 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maniakus.blog.hu/api/trackback/id/tr645572731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása